2016-08-31 pod DinoParkiem też odczuwa się ostatni dzień wakacji


kliknij aby przejść do nowej części bloga

kliknij na powyższy baner aby przejść do nowej części bloga

2016-08-31  pod DinoParkiem też odczuwa się ostatni dzień wakacji

tak Olaf wygląda kot !

tak właśnie Olaf wygląda żywy kot !

mało mu uszy nie odpadną !

jak już się rozpędzi to mało mu uszy nie odpadną !

sprawdziłam jak postępują prace nad nową ścieżką rowerową do Nogatu

sprawdziłam jak postępują prace nad nową ścieżką rowerową do Nogatu

pod DinoParkiem też odczuwa się ostatni dzień wakacji

pod DinoParkiem też odczuwa się ostatni dzień wakacji

obraziłam się na dziadka bo poszedł w inną stronę

obraziłam się na dziadka bo poszedł w inną stronę niż planowałam

film

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Marcelina-2016, Marcelina-sierpień2016 i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „2016-08-31 pod DinoParkiem też odczuwa się ostatni dzień wakacji

  1. Emila pisze:

    ahahaah dobry film 😉 uśmiałam się 😉

    Lubię

Tu możesz dodać swój komentarz do tego wpisu

