2016-05-10 dostałam pieniążka i poszłam samodzielnie kupić sobie zielonego loda


2016-05-10  dostałam pieniążka i poszłam samodzielnie kupić sobie zielonego loda szkoda, że dziadek nie uchwycił mej radości jak biegłam do niego z lodem

(zdjęcia mego zakupu zrobione z ukrycia i z daleka )

2016-05-10  dostałam pieniążka i poszłam samodzielnie kupić sobie zielonego loda szkoda, że dziadek nie uchwycił mej radości jak biegłam do niego z lodem

dostałam pieniążka i poszłam samodzielnie kupić sobie zielonego loda szkoda, że dziadek nie uchwycił mej radości jak biegłam do niego z lodem

w sklepie ZOO

w sklepie ZOO

a do czego jest ten klucz ?

a do czego jest ten klucz ?

Ten wpis został opublikowany w kategorii Marcelina-2016, Marcelina-maj2016 i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Tu możesz dodać swój komentarz do tego wpisu